
APPort – integrace na Pohodu a jiné systémy
Synchronizujte své objednávky a produkty s MALL Partner a ALZA přes Pohodu a jiné systémy.
APPort je efektivní softwarové řešení, které vytváří komunikační most mezi vaším e-shopem a Mall.cz a ALZA. Díky tomu můžete úspěšně prodávat své produkty na stránkách Mall.cz, aniž byste museli používat druhý informační systém.
Vše máte nadále pod palcem ve svém vlastním informačním systému: umísťování produktů na stránky Mall.cz a ALZA, aktualizaci dat i zpracování objednávek. Zboží z vašeho skladu expedujete přímo spotřebiteli. APPort zajistí kompletní přenos dat, aby dodání proběhlo i se všemi logistickými a účetními náležitostmi.
Softwarová služba APPort vám ušetří čas, energii i zbytečné operativní náklady.
Jak funguje APPort pro Pohodu
- připojíme se na Váš systém a databázi pomocí API
- propojíme Vás se systémem Mall.cz a ALZA pomocí API
- pomůže nastavit prostředí ve Vašem systému tak aby správa položek byla dle nastavených pravidel přenášena přímo do Vašeho systému a naopak
- Propojíme vás se způsoby plateb a dopravy, které si zvolíte a zajistíme abyste změny stavu zboží opět viděli a mohli spravovat ve vašem systému
- Po celou dobu nastavování pracovat společně jako tým
- Zajistíme otestování celého procesu až do fungujícího systému včetně koordinace s Mall.cz, ALZA a ostatními účastníky(dopravci, správci dat atp.)
Co získáte díky softwaru APPort
- Úsporu času
- Výrazné snížení operativních nákladů
- Jednoduchou správu dat přímo z vlastního systému
Přitom garantujeme
- rychlé uložení dat na zabezpečených serverech
- profesionální technickou podporu 24/7
- pravidelné aktualizace s ohledem na vývoj trhu
Partneři, kteří využívají APPort
- TORRIACARS
- MERCATO
- NEUMANN
- VIAKOM
Kolik stojí APPort integrace na Pohodu